Stockholm

I Stockholm bedrivs NMT-träningen på tre platser; Östermalms IP, Tantolunden och Täby. Varje vecka tränas minst 10 pass i Stockholm. Inriktningen på passen varierar beroende på vilken instruktör som leder passet, och något som är säkert är att inget pass är det andra likt. Detta gör vissa pass mer konditionsinriktade med mycket löpning och intervaller, medan andra pass är mer fokuserade på styrka. Här finns en engagerad träningsgrupp med allt från nybörjare till erfarna träningsindivider. Gemenskapen är A och O och du är varmt välkommen att bli en del av teamet.

 

Nivåer

På NMT erbjuds flera träningsnivåer för att du ska hitta det som passar dig bäst. 
BLÅ Rookie nivå 

Blå väst passar dig som är ny i träningssvängen. Det bästa receptet är att att börja med vår Rookie nybörjarcamp för att komma igång ordentligt.

 

GRÖN – Basic nivå
Grön väst passar dig som är grundtränad och tränar ca 1-2 pass per vecka. Vanligtvis är det i denna grupp du hamnar om du vill prova på.
RÖD – Träning nivå
Röd väst har väldigt hög intensitet på både kondition- och styrkedelen. Passar dig som är i god fysisk form och tränar fler än 4 pass per vecka.

SCHEMA

Schema Östermalms IP
Dag Tid Nivå
Måndag 06.15-07.30 GRÖN, RÖD
Måndag 18.00-19.15 GRÖN, RÖD, BLÅ
Onsdag 06.15-07.30 GRÖN, RÖD
Onsdag 18.00-19.15 GRÖN, RÖD, BLÅ
Fredag 06.15-07.30 GRÖN, RÖD
Lördag 09.00-10.30 GRÖN, RÖD

Samling: Vid läktaren vid Östermalms IP
Omklädningsrum: Ja
Duschmöjlighet efter passet: Ja
Förvaring under passet: Ja

 

Schema Tantolunden
Dag Tid Nivå
Tisdag 18.00-19.15 GRÖN, RÖD, BLÅ
Torsdag. 18.00-19.15 GRÖN, RÖD, BLÅ

Samling: Tantolunden
Förvaring under passet: Ja

 

Schema Täby
Dag Tid Nivå
Tisdag 18.30-19.45 GRÖN, RÖD
Torsdag 18.30-19.45 GRÖN, RÖD
Söndag (jämn vecka) 09.00-10.30 GRÖN, RÖD

Samling: Ensta Krog
Omklädningsrum: Ja
Duschmöjlighet efter passet: Ja
Bastu: Ja
Förvaringsboxar: Ja

 

Bli medlem idag!
Boka prova-på-pass idag!
Gå med I vårt forum